Emma - Vad tror ni om Björn ikväll?

Jag läste lite snabbt i Expressen att han skulle göra nått med glöggfylla, men SVT hade visst stoppat han. Dom tyckte att det blev för mycket när det satt barn och sånt i publiken.
Men jag tycker inte dom behöver stoppa någonting. Björn är Björn - Bäst!

Jaja, tror ni han kommer äga melodifestivalen ikväll igen?

 

Här är hela texten från förra veckan,


Du är en blick, och den är mörk, och den är varm.

Å jag vill dansa med din midja i min arm

Du är doften av viol

Du är restskatten från fjol

Du är en helt fantastisk tjej

Du är Beatles å Leila K

Du är glad och elegant

Du är laktosintolerant

Du är strösslet på en glass

Du är det roliga i hasch

Jag kan diska, laga mat, va i tid och aldrig sen

Å jag tycker de e jättekul att lyssna på problem

Ref:

Du är en doft, du är ett ljud, du är en färg

Denna sången är till dig Carina Berg

Carina vi två skulle passa bra ihop

Häng me mig hem till Götet å gör slut me Kristian Luuk

Carina du är änden på min fantasi

Du är brödet man vill lägga korven i

Du är hej och skepp å hoj

Du e sodastreamad oboy

Du är allt en man kan få

Du är bättre än Die hard 2

Du e Jane å jag e Tarzan

Gör slut me han från Hassan

Du är vacker och unik

Min pappa e rik

Jag har tre meter i tak och lakan av sammet

Ta mitt nummer utav Kristian efter programmet

Ref:

Carina Berg mitt hjärta slår så hårt för dig

Så gör slut me Kristian Luuk bli ihop me mej

Carina låt oss vandra natten vidare

Dansa nakna tillsammans i en vattenspridare

Carina jag står chanslös jag är evigt din

Jag vann över Kristian ganska lätt i plockepinn

Du kan mejla mig å tacka eller om du tänker om

[email protected]

Jag vet att vi skulle passa bra ihop

Å kom igen Carina gör slut me Kristian Luuk


Emma


Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbar björn, underbar låt !
men i slutet ska det vara "så kom igen Carina, gör slut med Kristian Luuk" :p

2008-03-06 @ 20:35:35
URL: http://JohannaLantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0