Emma - Kallar ni Jennifer Love Hewitt tjock?

Alltså, att kalla Jennifer Love Hewitt tjock är bara att gå över gränsen.
Hon är en av dom finaste, enligt mej, skådespelerskorna som finns, och hon är verkligen inte tjock.
Jag såg lite bilder på henne nu men vart är hon tjock? Visst, hon är kanske något bred om höften och låren, men tjock? Mullig kankse. Alltså jag blir så grymmeligrymt förbannad på när folk gör en stor grej av att någon är tjock, det är ju inte konstigt att så många tynar bort pga att nån liten avundsjuk typ ska komma och säga att nån är tjock?!


image82


Kommentarer
Postat av: alexandra

nej hon är verkligen inte tjock!!

2008-03-18 @ 19:37:07
URL: http://youngsters.blogg.se
Postat av: s

hon är då fan inte mullig heller! hon är smal!!!

2008-03-18 @ 19:44:19
Postat av: Anonym

vadå inte tjock?????? cp eller :P haha, Hon säger ju själv att hon har gått upp i vikt men hon trivs med den kroppen. så ja hon är tjock :P haha

2008-03-24 @ 02:59:28
Postat av: Emma

S: Nej men hellre att man kalla henne mullig en tjock.

anonym: Bara för att hon gått upp i vikt och trivs med det behöver hon inte vara tjock, men vart är hon tjock nånstans då?

2008-03-24 @ 11:34:00
URL: http://youngsters.blogg.se
Postat av: hon

enligt mig är hon tjock. kolla bara på magen, och armarna. och låren som man ser en bit av. usch säger jag bara.

2008-03-26 @ 18:51:54
Postat av: klara

jag tycker att det är grymt att det finns någon soom har en "normal" kropp i Hollywood! :)

2008-04-13 @ 13:44:24
URL: http://www.baverhojt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0