Emma - Björn får inte vara med i melodifestivaln.

Jag läste aftonbladet när jag var i skolan idag och fick mej en liten chock när jag läste att Björn INTE får vara med i andra chansen på melodifestivalen...
"Det blir för tajts med tiden" ? Jorå, annars är SVT lite pissed på Björn när han gjorde sin så kallade "nakenchock" och blev full på glögg. Den teorin tror i alla fall jag på.

Men hur många tror in kommer dissa melodifestivalen nu då? Det står att Kristian Luuk ska göra en one man's show, men var det inte lite tajt med tiden nyss? Då är det väl ingen idé att skippa Björn, han kan ju lika gärna göra den.

Asså fy vad arg jag blir. Jag kommer förmodligen inte kolla på melodifestivalen på lördag för jag gillar den inte. jag gillar Björn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0