Emma - Badboy Tommy

Tommy Lee, spelade förut trummor i glamrockbandet Mötley Crüe men har tyvärr slutat men han har ju då sin egen karriär på sidan av där han håller på med lite chillare men ändå bra musik.
Tommy Lee har, som ni säkert vet, barn tillsammans med Pamela Andersson, och nyligen har han dejtat Kimberly Stewart.

Tommy Lee är en utav mina favoriter inom rockvärlden, han lyckas alltid hålla sej på topp för att vara den perfekta rockstjärnan enligt mej. Många ser honom som en "rockfarrfar", men för mej....shit alltså, I'm gonna marry him someday.

En annan som jag gillar väldigt mycket inom rockvärlden är Nikkii Sixx, bassisten i Mötley Crüe, han är grejjer han.
Han är inte lika omtalad som Tommy Lee, han är inte lika mycket badboy precis, men snygg :P

Men den perfekta rockaren enligt mej är den utslitna med trasiga jeans, en cigg i munnen(jag röker inte, kommer förmodligen aldrig börja, så ni vet!) och totalt skandalomtalad - Tommy Lee helt enkelt :P



Nikki                                                                                            Tommy
image60


Kommentarer
Postat av: Vicky

jag skulle nog säga att nikki är mer babboy an tommy lee, med tanke på nikkis drogberoende och att jag fick den bilden av honom efter att jag läst mc's biografi the dirt. min favorit är ändå nikki, han har tagit sig igenom mest. mötley

2008-03-11 @ 18:45:12
URL: http://halliwele.blogg.se
Postat av: Emma

Du har rätt så mycket rätt Vicky, men det jag syftade på var att Nikki nuförtiden inte gör så mycket väsen av sej, han har liksom kommit igenom det stadiet. Men han har varit mer av en badboy.

2008-03-11 @ 19:30:22
URL: http://youngsters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0