Elin - Champions league lottning

Då har kvartsfinalerna i Champions League lottats och det ska bli väldigt spännande och se vilka som klarar sig till semi!

* Fenerbahce - Chelsea. 
 Chelsea har bäst spelarmatrial och lär vinna. 

* Schalke 04 - Barcelona 
   Barcelona har haft en tung period på sistonde och lagets största stjärna, Messi är skadad.
  Men Barca har ett starkare lag och kommer därför vinna.

* Roma  - Man United
   United krossade Roma förra gången de möttes på Old trafford med 7-1.
   Nu kommer det säkert bli jämnare resultat och jag tror Man United tar sig vidare med uddamålet.

* Arsenal - Liverpool
  Slaget om England!
  Ska bli fruktansvärt intressant att se vem som drar längsta strået.
  Jag hoppas och tror att Arsenal går vidare til semi.


Kommentarer
Postat av: Ferhat

jag tror Barcelona och Liverpool kommer att komma till finalen, vad tror du? :P

2008-03-15 @ 10:01:32
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag tror Manchester United och Barchelona kommer till final. Men jag hoppas det blir Arsenal - Barchelona och att Arsenal vinner :)

2008-03-15 @ 11:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0