Carro - Det är nu allt händer

Jag hade fel, Luleå gjorde det inte själva men dom klarade sig kvar i Elitserien med Mora som fick ta deras plats med en direkthiss ner i kvalhelvetet..
Lagen som väntar nu är Leksand, Brynäs, Malmö och Rögle, sedan tillkommer ju ett till lag. Det står mellan Västerås, Växjö och Borås just nu, Borås är redan färdiga för att möta vinnaren ur Västerås - Växjö, bäst av tre..

Så.. Samtidigt som kvalserien drar igång, drar ju också Slutspelet igång!
Såhär ser lottningen ut:

HV71 - Skellefteå
Timrå - MODO
Djurgården - Linköping
Frölunda - Färjestad

Som ni ser kommer det bli tufft redan från början!
Om jag ska tippa lite så tror jag att efter kvartfinalerna är spelade kommer dessa lag gå vidare till semifinalerna;


HV71

TIMRÅ

LINKÖPING

FÄRJESTAD

Fler uppdateringar om Slutspelet kommer till helgen!

Carro


Kommentarer
Postat av: Madeleine

MoDo,
de kommer lätt att gå vidare :) De e riktiga fighters.

2008-03-11 @ 12:31:32
URL: http://comeau.blogg.se
Postat av: Carro

Madeleine: Ja, det kommer bli tufft! Jag tror alla 7 matcher kommer spelas mellan dom.

2008-03-11 @ 13:04:53
URL: http://youngsters.blogg.se
Postat av: Maddish ;)

Håller med Madeleine;)

2008-03-11 @ 13:58:00
Postat av: an ony

Luleå gjorde det ju visst själva! dom tog sina poäng och mora förlorade, då gjorde dom det själva!

Smguldet till timrå

2008-03-18 @ 16:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0