Alexandra - Clipper


                                             image59


Idag skulle jag vilja tipsa om produkter ur ett sortiment som heter Clipper. Jag syftar främst på deras teer som är jättegoda. Jag har smakat flera sorter men den jag gillar bäst är Indian Chai som smakar mest kanel men så varmt på något vis, den tycker jag ni ska prova :) Det bästa av allt är att de är fairtrade märkta, det innebär att de som framställt produkterna blivit rättvist behandlade. Här nedan följer lite olika produkter ur deras sortiment. Informationen om produkterna hittade jag här, du kan köpa dessa varor i nästan vilken butik som helst. Så vad väntar du på?

  • Clipper lösvikt, English Breakfast, Earl Grey, Assam, Lapsang Souchong, Darjeeling 

  • Clipper påsar, English Breakfast, Earl Grey, Assam, Lapsang Souchong, Darjeeling, Irish Breakfast, Ceylon, Indian Chai 

  • Clipper grönt te, Echinacea, Citron, Ginko, Ginseng

  • Clipper, Snabbkaffe frystorkat, granulerad, koffeinfritt 

  • Clipper, american style, french style, italian style, decaf

  • Clipper, Chokladdryck double chocolate 400 g

  • Clipper, Chokladdryck hot chocolate

  • Clipper, Chokladdryck cafépåsar 20g 



  • Alexandra
                                                    

    Kommentarer
    Postat av: Lia Florenz

    söt header

    2008-03-10 @ 18:08:02
    URL: http://mydearbylia.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0