Turkiet!

Ojojoj, vilken mirakel vändning av Turkiet igen!
För tredje matchen i rad i detta EM lyckas de vända ett underläge med bara sekunder kvar av matchen.
Hade i princip rätt med mitt tips. Att Turkarna skulle vinna i förlägning (stolt)
Matchen slutade 2-4 till Turkiet efter straffläggningen.

Ikväll är det Holland-Ryssland.

Jag har ju Holland som guldfavorit men jag tror endå de kan få svårt mot Ryssland.
Ryssland är tillsammans med Turkiet lite av årets Grekland.
Lyckade "underdogs".
Men jag tror inte att vare sig Turkiet eller Ryssland klara att gå hela vägen som Grekland gjorde för fyra år sedan.

Men jag tror att Holland, med sitt spelarmatrial, blir ett nummer för stort för Guus manskap.
3-2 till Holland.
Robin Van persie, Ruud Van Nistelrooy och Sneidjer gör Hollands mål.
Andrej Arshavin gör nog det ena för Ryssland. ;)

Van Persie,

 Ruud Van Nistelrooy och

  Wesley Sneijder, Hollänska målskyttar ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0