Maja - info

Maja


Namn: Maja Agnes Linnea Björk
Ålder: 15
Född: Näl, mellan Vänersborg och Trollhättan.
Civilstånd: Singel

Längd: 160 cm enligt mitt pass.

Ögonfärg: Blå

Skostorlek: 37
Höger eller vänsterhänt: Höger
Familj: Mamma Kola, Pappa Olof, Storasyster Matilda & Storebror Jonatan.

Favorit godis:
Choklad tror jag.
Något som gör mig glad: Lyckorus. Konserter. Festivaler. Vänner. Kramar.
Favoritfilm: Det finns många! Men donnie darko är fin, likaså the nightmare before christmas.
Spara eller slösa?: Det finns fördelar och nackdelar med båda.
Antal kuddar jag sover med: 3
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?: Att kunna flyga, eller att kunna teleporteras!
Snarkar du?: Inte ofta, däremot kan det hända att jag pratar i sömnen :3
Vad vill du jobba som?: Gärna något inom media.
Kläder just nu: Mjukisbyxor, en svart tjocktröja och min älskade palestinasjal.
Äckligaste maten: Oj, jag vet inte. Skolans alla äckliga soppor kanske?
Favorit mat: Kinamat tror jag.
Stad där jag vill bo: Göteborg är trevligt, men skulle gärna bo i Stockholm eller också Berlin vilken är en underbart fin stad.

I den här bloggen kommer jag skriva om: Huvudsakligen film och litteratur, som då även min kategori heter. Jag kommer mer eller mindre recensera de filmer jag ser och även de böcker jag läser. Jag misstänker dock att det mesta jag skriver om kommer handla om filmer och tv-serier då jag ofta inte hinner läsa så mycket böcker. Men jag ska göra mitt bästa!


Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0