Madde - info

Madelen


Namn:
Hanna Madelen Lissel
Ålder: 15
Född: Falun
Civilstånd: Pojkvänn Mattias 

Längd: 167 cm

Ögonfärg: Blå

Skostorlek: 38/39
Höger eller vänsterhänt: höger
Familj: Mamma,Pappa och fyra halvsyskon

Favorit godis:
Choklad
Något som gör mig glad: Lycka!
Favoritfilm: oj, svår svåra.. nästan alla:)
Spara eller slösa?: både och haha
Antal kuddar jag sover med: 4 st
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?: FLYGA! Min stora dröm ;)
Snarkar du?: nepp, men pratar i sömen
Vad vill du jobba som?: Frisör eller makeupartist
Kläder just nu: jeans,linne och kofta
Äckligaste maten: ärtsoppa,blodpudding,fiskbullar
Favorit mat: Ewas Thaigryta och fiskpinnar
Stad där jag vill bo: Falun

I den här bloggen kommer jag skriva om: Hårstyling och smink. Men framför allt hårstyling, för det är det som jag är mest intresserad av själv. T ex så kommer ni får läsa om olika hårprodukter som passar just ditt hår, och så kommer jag tipsa om olika produkter som jag själv använder och som jag tycker är bra..


Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0