Klara - Info

Klara

Namn: Klara Anna Margareta Sjöholm
Ålder: 15 år
Född: Lund
Civilstånd: Singel

Längd: 173 cm

Ögonfärg: Blå/grå

Skostorlek: 39/40
Höger eller vänsterhänt: Höger

Familj: Mamma, pappa, en hund. Sen 4 halvsystrar och 1 halvbror men de bor inte hemma

Favorit godis: Choklad såklart!
Något som gör mig glad: Överraskningar, spontana saker, glass
Favoritfilm: Amelie från Montmartre
Spara eller slösa?: både och måste jag säga!
Antal kuddar jag sover med: 4 typ
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?: Att vara osynlig tror jag!
Snarkar du?: Inte vad jag vet. Kanske lite högljuda snusningar bara.
Vad vill du jobba som?: Jag vet inte riktigt, något där jag får använda mina händer iaf, designer? äh jag vet inte
Kläder just nu: Pjamas hehehe
Äckligaste maten: Typ lever.
Favorit mat: Spagetti Carbonara? Hembakad Pizza? vet inte riktigt
Stad där jag vill bo: New York, Montmartre, Paris mm mm mm mm

I den här bloggen kommer jag skriva om: Lite pyssel och lite bakning. Nån sybeskrivning och lite sånt. Sånt där som jag råkar vara bra på antar jag. haha! Lite bilder blir det nog också!

Klara


Kommentarer
Postat av: Anonym

Monmartre än ingen stad, det liggen i paris ;)

2008-02-25 @ 14:54:57
Postat av: Klara

anonym: jajaja sak samma, där vill jag bo iaf!

2008-03-01 @ 18:44:32
URL: http://jattemycketklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0