Fridah - info

Fridah


Namn: Ebba Fridah Katharina Jönsson
Ålder: 15
Född: Mora 
Civilstånd: Stalker
Längd: 175
Ögonfärg: Brungrön
Skostorlek: 39
Höger eller vänsterhänt: Höger
Familj: Mamma Petra, pappa Per och syster Lisa.

Favorit godis:
Choklad for life.
Något som gör mig glad: Musik, konserter, Chandler Bing.
Favoritfilm: Fucking Åmål!
Spara eller slösa?: Jag slösar som fan!
Antal kuddar jag sover med: 3 stycken
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?: Jag vill vara Sabrina, då kan jag välja vilken kraft som helst.
Snarkar du?: Dunno.
Vad vill du jobba som?: Jag ska bli journalist och ta över Aftonbladet tillsammans med min darling Ronnie Sandahl. Sen ska jag jobba med Fredrik Virtanen också.
Kläder just nu: Cheap Mondays och Babyshambles-tisha.
Äckligaste maten: Dunno, men jag är inget större fan av kåldolmar.
Favorit mat: Chutneykyckling och grönpepparkyckling är skiten.
Stad där jag vill bo: Jag vill bo i en fyra i SoFo (South of Folkungagatan) med Ronnie Sandahl.

I den här bloggen kommer jag skriva om: Musik och nöje i allmänhet.

Fridah

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Vilka coola tjejer ni verkar va!
Snygga bilder, och snygg layout :)
Är det jättemycketklara eller liknar det bara hon? har ni andra någon mer blogg?

2008-02-24 @ 00:33:24
URL: http://meshe.blogg.se
Postat av: alexandra

såg att fridah inte hade svarat :P. Tack tror jag alla vill säga. Japp det är den klar du tänker på :) Nästan alla har en annan blogg :P

2008-02-24 @ 14:20:11
URL: http://youngsters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0