Emma - Jamie Lynn Spears är på väg att bli Britney Spears

Be happy, nu gör jag mitt första inlägg inom min kategori, Kändisar!


Jag satt och läste "veckans NU" imorse och kom snabbt fram till sidorna om Jamie Lynn Spears.
Där står det att hon tänker rymma till Las Vegas med sin pojkvän Casey Aldridge och gifta sej för 99 dollar.

Jamie Lynn Spears är 91:a, 16 år, 1 år äldre än oss på denna blogg och dessutom är hon på smällen också.
Britney var ju i alla fall något år äldre när hon gifte sej men alla vet ju hur sjuuukt dumt det var att hon gjorde det, sen dess har det ju bara gått ut för åt henne. Alltså att gifta sej i Las Vegas vid 16 års ålder och vara gravid kan ju bara inte sluta bra?! Det står i tidningen att "hon är bara ett barn med noll erfarenhet", och det märks ju.

Har hon inte tänkt på hur hennes syster håller på? Hon åker ju in på rehab till och från och nu vårdas hon på en psykklinik. Är de så Jamie Lynn Spears vill ha det? Jag tror knappast att det är ett liv med glädje i.
Britney får knappt träffa sina egna barn.

Jag tycker att Jamie som verkar/verkade ha mer vett i skallen borde inse att hon kankse borde ta det lite lungt, föda sitt barn och bli en bra mamma, annars kommer hon bli som sin Britney - och då blir det väldiga konsekvenser hon får ta.


Emma


Kommentarer
Postat av: alexandra

håller helt med!

2008-02-23 @ 18:03:05
URL: http://youngsters.blogg.se
Postat av: katrín

jag tror att det kan vara lite med uppmärksamheten också, hennes syster får ju uppmärksamhet 24/7, kanske också därför hon går ut med att hon är med barn och ska behålla det, ska rymma till las vegas. Men om en två veckor kommer alla ha glömt det och Britney är i fokus igen. Jag tror att det kan vara en anledning, men det är ju iofs bara en teori.

2008-02-24 @ 10:36:19
URL: http://katla.tjejsajten.se
Postat av: Emma

Jo Katrin, du har nog helt rätt. Men jag tycker ädå man borde kunna se och lära om hur man vill ha sin uppmärksamhet, jag menar, vill hon bli som britney så kommer hon skämma ut sej för hela världen, men är de så hon vill ha det så visst!

2008-02-24 @ 12:23:59
URL: http://youngsters.blogg.se
Postat av: Anonym

Hon borde verkligen tänka om!

2008-02-24 @ 15:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0