Emma - Info


Emma




Namn:
Emma Lovisa Stenback
Ålder: 15 år
Född: Falun
Civilstånd: Singel

Längd: 163 cm

Ögonfärg: Brun

Skostorlek: 37
Höger eller vänsterhänt: Höger
Familj: Mamma,Pappa(skilda) och mina två storebröder Emil och Oscar.

Favorit godis: Choklad
Något som gör mig glad: Hmm..Musik gör mej glad och ja, som klara skrev, överraskningar. Det är alltid kul :)
Favoritfilm: Jag har nog inte direkt någon favorit, men jag gillar läskiga filmer och komedier :)
Spara eller slösa?: Spara , sen slösa :D
Antal kuddar jag sover med: 2-4 stycken
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?: Jag kör på samma som dom andra,att kunna vara osynlig skulle vara en upplevelse:) 
Snarkar du?: Det händer säkert.
Vad vill du jobba som?: Helst skulle jag vilja jobba med musik, med band eller artister. Det skulle inte vara helt fel att jobba på ett stooort skivbolag :)
Kläder just nu: pyjamas.
Äckligaste maten: Öhh...det finns mycket äckligt :S Typ...Pölsa.
Favorit mat: Asiatisk mat!
Stad där jag vill bo: Åhh, jag skulle vilja bo i New York  i en stor fin lägenhet med ett stort fönster över hela staden. Jag skulle också kunna tänka mej att bo i Los Angeles i en fin stor villa i ett område där alla känner alla. Eller i berlin, för den staden är otroligt fin och har mycket historia bakom sej.

I den här bloggen kommer jag skriva om: Jag kommer att skriva om kändisar, men också lite om musik. För jag är ett stort musikfan och många av mina favoriter håller på med just musik. Men jag kommer försöka mixa ihop det så bra som möjligt.

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0