Emma - Bara för att folk inte gillar ens musik så slåss man

Läste nyss Aftonbladet och där stog det att medlemarna i Pain (jag är något av ett fan av  dom/han och vad jag har hört är inte det nått band, utan Pain är en person, Peter Tägtgren, som spelar MED ett band, menmen) blivit brutalt misshandlade för att någon inte gillar deras musik.

"Vi var på fel plats vid fel tillfälle", sa Peter Tägtgren till Aftonbladet. Men nej, det tycker jag faktiskt inte dom var. Hela den här grejjen med att om man lyssnar på ett visst band som någon annan tycker är totalt värderlösa och därför borde inte musiken finnas är ju bara löjlig. Tänk om alla skulle lyssna på samma musik? det skulle itne funka riktigt va? för många är ju musiken ens personlighet, man uttrycker sej genom musiken,

Men nu var de då så här att några killar inte gillade Pain så fruktansvärt mycket så då slog dom ner dom, de är väl helt självklart? eller? Nej. Det är det verkligen inte. Rätt sak att göra är att skita i det.
Man ser nån/några som gör usel musik, går fram och börjar sparka och slå på den/dom och slår en med en glasflaskaoch ser till att en får sy tio stygn i huvudet och en annan får näsbenet avslaget, låter inte de helt mysigt rätt? Man beter sej ju på ett jävligt moget sätt då.

Folk borde bara acceptera att alla inte kan gilla samma musik, man är olika.

Och nu vet jag inte riktigt om det var så att dom här killarna som misshandlade bandet bara inte gillade dom pga ingen aning eller för att dom inte gillade dom pga musiken, men så tolkade jag det i alla fall.


Emma

Kommentarer
Postat av: Sanne

ta gärna en titt på min blogg ->
http://brattlund.blogg.se
:)

2008-02-24 @ 21:27:51
URL: http://brattlund.blogg.se/
Postat av: JENNJAJ

måste säga att din blogg var vääldigt cool :)

2008-02-24 @ 22:20:09
URL: http://jeennjaj.blogg.se
Postat av: Emma

JENNJAJ, vi tackar :)

2008-02-24 @ 23:16:37
URL: http://xsnuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0