Elin - info

Elin


Namn:
Elin Anna Maria Tapper
Ålder: 15,  fyller 16 i Mars.
Född: Falu Lassarett
Civilstånd: Singel

Längd: Jag vet inte riktigt, men är nog runt 156 cm

Ögonfärg: Blå-grå

Skostorlek: 36-37
Höger eller vänsterhänt: Höger
Familj: Mamma Kerstin, Pappa Rolf och storasyster IdaMarie

Favorit godis:
Choklad!
Något som gör mig glad: Mina vänner och min familj gör mig glad. Och när lagen jag hejjar på vinner  :)
Favoritfilm: hmm, 28 dagars senare tror jag.
Spara eller slösa?: Det är kul att spara, för då kan man köpa dessto mer senare
Antal kuddar jag sover med: 2 stycken
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?: Jag skule vilja vara osynlig..Lätt!
Snarkar du?: Det händer säkert ibland.
Vad vill du jobba som?: Som polis eller sport journalist.
Kläder just nu: Mjukisbyxor och en svart tröja
Äckligaste maten: Blodpudding
Favorit mat: Allt med kyckling är gott.
Stad där jag vill bo: ojj, London, Madrid, Göteborg mm.

I den här bloggen kommer jag skriva om: Som Carro skrivit, kommer jag och hon skriva om både nyheter och Sport. Jag kommer mest skriva om fotboll, friidrott och innebandy. Ni kommer få mina åsikter om lagen och spänningen i de olika fotbollsligorna runtom Europa. Framför allt premier league, Serie A, La Liga och Champions League.


Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0