Carro - info

Carolina


Namn:
Carolina Maria Kristina Flinth
Ålder: 15 vårar
Född: Falu Lasarett
Civilstånd: Singel

Längd: 175 cm

Ögonfärg: Gröna

Skostorlek: 40/41
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Familj: Mamma Ulrika, pappa Anders, lillebror Carl och lillebror Olof

Favorit godis:
Choklad, men chips är också väldigt gott!
Något som gör mig glad: Min släkt och såklart när jag är med mina älskade vänner
Favoritfilm: Jag gillar komedier!
Spara eller slösa?: Måste nog säga som Emma, även om jag blir väldigt snål när jag har mycket pengar.
Antal kuddar jag sover med: 2 stycken
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?: Jag skulle vilja flyga, fatta vad coolt och dessutom så skulle man spara på miljön, eller hur Alex? :D
Snarkar du?: Tror iallafall inte det!
Vad vill du jobba som?: Jag ska ju bli första kvinnan i NHL.. Eller så blir jag gärna journalist!
Kläder just nu: Mjukisbyxor och en t-shirt
Äckligaste maten: Jag gillar tyvärr inte soppor så mycket, så jag säger soppa!
Favorit mat: Allt från italienskt till asiatiskt!
Stad där jag vill bo: Jag vill inte bo för långt från min släkt så jag flyttar nog som längst till Stockholm!

I den här bloggen kommer jag skriva om: Jag och Elin axlar ansvaret att skriva om sport, jag kommer dock mest ha hand om det som sker på vintern.. T.ex hockey, skidor, slalom och curling, jag ska försöka få med det mesta av allt som sker!  Jag har även hand om nyheterna, allt från det som händer i gänget till vad som händer i världen!


Carro


Kommentarer
Postat av: alexandra

a du det har du rätt i, :D

2008-02-23 @ 17:54:45
URL: http://youngsters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0