Alexandra - Info

Alexandra

Namn: Alexandra Helena Awad
Ålder: 15 år
Född: Mora
Civilstånd: Singel

Längd: 174 cm står det på mitt pass men jag vet att jag är kortare än så..

Ögonfärg: Brun

Skostorlek: 39
Höger eller vänsterhänt: Höger

Familj: Mamma, Pappa och min lillasyster Sanna som är 11 år

Favorit godis: Åhh, jag vet allt skummit och sliskigt godis är gott, men pimpim båtar slår mycket
Något som gör mig glad: Mina vänner och min familj naturligt vis, också människor som visar intresse och är snälla
Favoritfilm: Jag tittar inte så ofta på film men legally blonde  och deckare är bra haha
Spara eller slösa?: Spara tror jag
Antal kuddar jag sover med: 4 stycken
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?: Samma som Klara, att vara osynlig. Det skulle vara så fränt.
Snarkar du?: A ibland tror jag
Vad vill du jobba som?: Någonting som har med miljö och göra, fältbiolog kanske men jag vet inte riktigt ännu.
Kläder just nu: Pjamas..
Äckligaste maten: Getost fast det är inte riktigt mat men kanske, jag vet inte jag äter det mesta.
Favorit mat: Kyckling med ris eller en god wook.
Stad där jag vill bo: Oj, Jag drömmer om att bo i London eller Brighton och då tänker jag främst på de där lägenheterna som brukar ligga vid små vägar. Det är jättehöga trappor in till ingångarna av huset. Jag vet inte om ni förstår men tänk på filmen breakfast at tiffanys där Audrey Hepburn är med. I ett sånt hus som hon bor i.
Men jag vill även bo i Sydney eller någon annan stad i Australien. Det landet är så fachinerande på något vis.

I den här bloggen kommer jag skriva om: Miljöproblem som kommer närmare och närmare inpå oss. Det kommer att vara aktuella händelser jag bloggar om och jag kommer även ge en del tips på hur man själv kan göra en bättre inverkan på miljön. Så att vi kan "save the future"

Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0