Elin - så mycket bryr jag mig..

Hejsan!

HV71 vann igår kväll SM guld
Tycker synd om Linköping eftersom det var för andra året i rad de förlorade en SM final på hemma plan!
Jag måste ärligt säga att jag inte följt eller knappt brytt mig om Elitserie slutspelet i år. Det känns dötrist och så långt borta liksom. Så fort Eliten utökar till 14 lag kommer det bli lite intressant.

Något som däremot har varit spännande var verkligen den Allsvenska upplösningen i hockey.
Ja herregud, vad jobbigt det var. Fyra lag på samma poäng inför sista omgången. Tyvärr var ju inte Leksand något av de fyra.
Men de satte endå käppar i hjulet för Malmö.
Brynäs och Rögle (!!!!!) gick upp istället. Kul för Rögle och Kenny Jönsson framför allt.

Det är fyra omgångar kvar av PremierLeague, och det kan redan idag avgöras om Man U får höja bucklan.
Om de vinner idag så är det klart.
(tyvärr)


Nu vill jag bara ha sommar och Fotbolls EM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0